Royal Canin

Een handige manier om geld te besparen is door gebruik te maken van ‘proefacties’. Royal Canin  doet zo regelmatig acties waarbij je gratis een zak van 400g kattenvoer kan proberen. Zij hopen natuurlijk dat je kat dat eten dan zo lekker vind, dat je hun voeding blijft kopen, maar er is geen enkele aankoopverplichting.
 
Royal Canin is niet de voeding die ik normaal voor Mylo gebruik (hierover later meer), maar ik vind het wel een ideale manier om voor wat variatie te zorgen. Ik meng het gratis zakje dan gewoon onder zijn normale brokken en op die manier kom ik iets langer toe met zijn voeding.
Het enige wat je moet doen is een gratis account maken bij Royal Canin, de bon afprinten en ermee naar de winkel gaan. Het laatste jaar heb ik zo al verschillende gratis zakjes kunnen halen (telkens van een andere ‘soort’ van Royal Canin’), dus het is zeker wel de moeite om je even in te schrijven!
De actie die momenteel loopt is geldig in Horta winkels (vorige acties waren o.a. in Tom&co, Aveve, Maxi-zoo) en loopt nog tot 12 oktober. Ga dus snel je bon afprinten via deze link  en haal je gratis zakje Royal Canin Exigent van 400g.

Gratis zakje Royal Canin Exigent 400g
Mijn gratis zakje Royal Canin Exigent 400g
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google+